Het leiden van een bedrijf vraagt heel wat energie en tijd. Daarom is het dus belangrijk dat je als zaakvoerder kan focussen op jouw bedrijfsactiviteit. Wij nemen je personeelsbeheer uit handen zodat je je vooral kan toespitsen op jouw zaak.

Als werkgever heb je een grote verantwoordelijkheid tegenover jouw personeel. Een correcte verloning en een goed georganiseerd personeelsbeleid dragen bij tot een gezond werkklimaat en bepalen het succes van jouw bedrijf.

Klassement biedt ondersteuning bij je personeels- en loonadministratie, in samenwerking met je sociaal secretariaat.
Verlies dus niet te veel tijd en schakel onze hulp in voor ondersteuning in je personeels- en loonadministratie.

 

Klassement helpt je graag bij je personeels- en loonadministratie

  • Loonverwerking volgens sector pc124
    • Barema lonen
    • Km-vergoedingen 
    • Premies
    • Sectorale vergoedingen
  • Opstellen van arbeidsovereenkomsten
  • Opmaken van sociale documenten in samenwerking met sociaal secretariaat
  • Aangifte van arbeidsongevallen
    • Preventieadviseur niv. 3
  • Opstellen en wijzigen van arbeidsreglement + aangifte 
  • Implementeren van arbeidsdeal wetgeving 2023
  • Gewaarborgd loon documenten Patrokov terugbetaling
  • Verlofaanvragen
  • Inactiviteitskalender + aanvraag wijzigingen
  • Aanvragen controlearts
  • Medische onderzoeken inplannen
  • Opleidingen plannen
  • KB213
  • Verzekeringen
  • etc.

 

Waarom uw personeels- en loonadministratie uitbesteden?

Gedaan met te laat ingediende aangiften en verkeerd ingevulde formulieren! Wij werken de administratieve achterstand in geen tijd weg. Goed voor je gemoedsrust, maar vooral ook de tevredenheid van je werknemers. 

Wij bouwen mee aan jouw toekomst!

 

  • Meer tijd om te spenderen aan de kernactiviteiten van je bedrijf
  • Geen hoge kosten
  • Klassement biedt een simpele en doeltreffende oplossing
  • Klassement is gespecialisseerd in de bouwsector 
  • Je personeels- en loonadministratie is bij ons in goede handen